2012. november 22., csütörtök


  • *
  • Hozzászólások: 2048
  • Ország ahol élek: hu
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:Tanítások Isten Igéjéből
« Válasz #26 Dátum: Október 04, 2012, 12:55:20 »
ISTEN BESZÉDE!

Isten beszéde! az Ő igéje! Istennek szava, beszéde, kijelentése,
DABÁR  (héberül)
Zsidó levél:4:12   Mert az Istennek beszéde élő és ható, és élesebb minden kétélű

fegyvernél, és elhat a szívnek és léleknek, az ízeknek és a velőknek megoszlásáig,

és megítéli a gondolatokat és a szívnek indulatait.
Jeremiás: 23: 29:
Nem olyan-é az én igém, mint a tűz? azt mondja az Úr, mint a sziklazúzó pőröly?
amint tudjuk Isten beszéde Isten igéje a :Názáreti Jézus Krisztus:
 János: 1:1-4:
Kezdetben vala az Íge, és az Íge vala az Istennél, és Isten vala az Íge.
2
Ez kezdetben az Istennél vala.
3
Minden ő általa lett és nála nélkül semmi sem lett, ami lett.
4
Ő benne vala az élet, és az élet vala az emberek világossága;
1 Mózes: 1:1-4:Kezdetben teremté Isten az eget és a földet.
2
A föld pedig kietlen és puszta vala, és setétség vala a mélység színén, és az Isten

Lelke lebeg vala a vizek felett.
3
És monda Isten: Legyen világosság: és lőn világosság.
4
És látá Isten, hogy jó a világosság; és elválasztá Isten a világosságot a setétségtől.

Szóval Isten Igéje, Isten beszéde  az Úr Jézus :megcselekszi az Atya akaratát:
János Evangéliuma:4:34   Monda nékik Jézus: Az én eledelem az, hogy annak

akaratját cselekedjem, aki elküldött engem, és az ő dolgát elvégezzem.
János Evangéliuma:6:38   Mert azért szállottam le a mennyből, hogy ne a magam

akaratát cselekedjem, hanem annak akaratát, aki elküldött engem.
Zsidó levél:10:7   Akkor mondám: Ímé itt vagyok, (a könyv fejezetében írva vagyon

rólam), hogy cselekedjem óh Isten a te akaratodat.
 tehát igy értjük meg hogy Isten igéje élő és ható! nem üres Isten beszéde, nem

marad htás nélkül,megcselekszi az  Örökkévaló akaratát:
Ézsaiás könyve:55:10-11   Mert mint leszáll az eső és a hó az égből, és oda vissza

nem tér, hanem megöntözi a földet, és termővé, gyümölcsözővé teszi azt, és magot

ád a magvetőnek és kenyeret az éhezőnek:
11:
Így lesz az én beszédem, amely számból kimegy, nem tér hozzám üresen, hanem

megcselekszi, amit akarok, és szerencsés lesz ott, ahová küldöttem.

tehát akkor nekünk is törekednünk kell cselekedni az Atya akaratát:mert kik

vagyunk mik hogy ne az ő karatát cselekedjük?
Dániel könyve:4:32   És a föld minden lakosa olyan mint a semmi; és az ő akaratja

szerint cselekszik az ég seregében és a föld lakosai között, és nincs, aki az ő kezét

megfoghatná és ezt mondaná néki: Mit cselekedtél?


Mikeás könyve:6:8   Megjelentette néked, oh ember, mi légyen a jó, és mit kiván az Úr

te tőled! Csak azt, hogy igazságot cselekedjél, szeressed az irgalmasságot, és hogy

alázatosan járj a te Isteneddel.
és ha az ő akaratát akarjuk cselekedni akkor hallani kell mikor szól hozzánk például

mint Sámuél:
Sámuel I. könyve:3:10   Akkor eljövén az Úr, oda állott és szólítá, mint annak

előtte: Sámuel, Sámuel! És monda Sámuel: Szólj, mert hallja a te szolgád!
 én vágyom hogy Isten szóljon hozzám és küldjön az Ő akarata szerint:

Ézsaiás könyve:6:8   És hallám az Úrnak szavát, aki ezt mondja vala: Kit küldjek el és

ki megyen el nékünk? Én pedig mondék: Ímhol vagyok én, küldj el engemet!

 törekedjünk tehát az Ő akaratát véghez vinni:Máté Evangéliuma:7:21   Nem minden,

aki ezt mondja nékem: Uram! Uram! megyen be a mennyek országába; hanem aki

cselekszi az én mennyei Atyám akaratát.
Máté Evangéliuma:12:50   Mert aki cselekszi az én mennyei Atyám akaratát, az

nékem fitestvérem, nőtestvérem és anyám.
jézus is ezt tanitotta ,és ezt mondja ma is nekünk:János Evangéliuma:5:30   Én

semmit sem cselekedhetem magamtól; amint hallok, úgy ítélek, és az én ítéletem

igazságos; mert nem a magam akaratát keresem, hanem annak akaratát, aki

elküldött engem, az Atyáét.
János Evangéliuma:6:38   Mert azért szállottam le a mennyből, hogy ne a magam

akaratát cselekedjem, hanem annak akaratát, aki elküldött engem.
János Evangéliuma:7:17   Ha valaki cselekedni akarja az ő akaratát,

megismerheti e tudományról, vajjon Istentől van-é, vagy én magamtól szólok?
János Evangéliuma:9:31   Pedig tudjuk, hogy az Isten nem hallgatja meg a

bűnösöket; hanem ha valaki istenfélő, és az ő akaratát cselekszi, azt hallgatja meg.
Apostolok Cselekedetei:20:27   Mert nem vonogattam magamat, hogy

hirdessem néktek az Istennek teljes akaratát.
Róma levél:2:18   És ismered az ő akaratát, és választást tudsz tenni azok között,

amelyek különböznek attól, mivelhogy a törvényből megtaníttattál;
Zsidó levél:10:36   Mert békességes tűrésre van szükségetek, hogy az Isten

akaratát cselekedvén, elnyerjétek az ígéretet.
Zsidó levél:13:21   Tegyen készségesekké titeket minden jóra, hogy cselekedjétek

az ő akaratát, azt munkálván ti bennetek, ami kedves ő előtte a Jézus Krisztus által,

akinek dicsőség örökkön örökké. Ámen

I. János levél:2:17-29:És a világ elmúlik, és annak kívánsága is; de aki az Isten

akaratát cselekszi, megmarad örökké.18
Fiacskáim, itt az utolsó óra; és amint hallottátok, hogy az antikrisztus eljő, így most

sok antikrisztus támadt; ahonnan tudjuk, hogy itt az utolsó óra.
19
Közülünk váltak ki, de nem voltak közülünk valók; mert ha közülünk valók lettek

volna, velünk maradtak volna; de hogy nyilvánvalóvá legyen felőlük, hogy nem

mindnyájan közülünk valók.
20
És néktek kenetetek van a Szenttől, és mindent tudtok.
21
Nem azért írtam néktek, mivel nem ismeritek az igazságot, hanem mivel ismeritek

azt, és mivel semmi sincsen az igazságból, ami hazugság.
22
Ki a hazug, ha nem az, aki tagadja hogy a Jézus a Krisztus? Ez az antikrisztus, aki

tagadja az Atyát és a Fiút.
23
Senkiben nincs meg az Atya, aki tagadja a Fiút. Aki vallást tesz a Fiúról, abban az

Atya is megvan.
24
Amit azért ti kezdettől hallottatok, az maradjon meg bennetek. Ha bennetek marad

az, amit kezdettől fogva hallottatok, ti is az Atyában és a Fiúban maradtok.
25
És az az ígéret, amelyet ő ígért nékünk: az örök élet.
26
Ezeket írtam néktek azok felől, akik elhitetnek titeket.
27
És az a kenet, amelyet ti kaptatok tőle, bennetek marad, és így nincs szükségetek

arra, hogy valaki tanítson titeket; hanem amint az a kenet megtanít titeket mindenre,

úgy igaz is az és nem hazugság, és amiként megtanított titeket, úgy maradjatok ő

benne.
28
És most, fiacskáim, maradjatok ő benne; hogy mikor megjelenik, bizodalmunk legyen,

és meg ne szégyenüljünk előtte az ő eljövetelekor.
29
Ha tudjátok, hogy ő igaz, tudjátok, hogy aki az igazságot cselekszi, az mind tőle

született.
 Péter levél:4:11-19:Ha valaki szól, mintegy Isten ígéit szólja: ha valaki szolgál,

mintegy azzal az erővel szolgáljon, amelyet Isten ád: hogy mindenben Isten

dicsőíttessék a Jézus Krisztus által, akinek dicsőség és hatalom örökkön-örökké.

Ámen.12
Szeretteim, ne rémüljetek meg attól a tűztől, amely próbáltatás végett támadt

köztetek, mintha valami rémületes dolog történnék veletek;
13
Sőt, amennyiben részetek van a Krisztus szenvedéseiben, örüljetek, hogy az ő

dicsőségének megjelenésekor is vígadozva örvendezhessetek.
14
Boldogok vagytok, ha Krisztus nevéért gyaláznak titeket; mert megnyugszik rajtatok

a dicsőségnek és az Istennek Lelke, amit amazok káromolnak ugyan, de ti

dicsőítitek azt.
15
Mert senki se szenvedjen közületek mint gyilkos, vagy tolvaj, vagy gonosztévő, vagy

mint más dolgába avatkozó:
16
Ha pedig mint keresztyén szenved, ne szégyelje, sőt dicsőítse azért az Istent.
17
Mert itt az ideje, hogy elkezdődjék az ítélet az Istennek házán: ha pedig először mi

rajtunk kezdődik, mi lesz azoknak a végök, akik nem engedelmeskednek az Isten

evangyéliomának?
18
És ha az igaz is alig tartatik meg, hová lesz az istentelen és bűnös?
19
Annakokáért akik az Isten akaratából szenvednek is, ajánlják néki lelköket mint hű

teremtőnek, jót cselekedvén.
' PÉTER:5:6-11:
6
Alázzátok meg tehát magatokat Istennek hatalmas keze alatt, hogy felmagasztaljon

titeket annak idején.
7
Minden gondotokat ő reá vessétek, mert néki gondja van reátok.
8
Józanok legyetek, vigyázzatok; mert a ti ellenségetek, az ördög, mint ordító oroszlán

szerte jár, keresvén, kit elnyeljen:
9
Akinek álljatok ellen, erősek lévén a hitben, tudva, hogy a világban lévő

atyafiságotokon ugyanazok a szenvedések telnek be.
10
A minden kegyelemnek Istene pedig, aki az ő örök dicsőségére hívott el minket a

Krisztus Jézusban, titeket, akik rövid ideig szenvedtetek, ő maga tegyen

tökéletesekké, erősekké, szilárdakká és állhatatosokká,
11
Övé a dicsőség és a hatalom örökkön-örökké. Ámen.
ZSIDÓ 13: 21:21
Tegyen készségesekké titeket minden jóra, hogy cselekedjétek az ő akaratát, azt

munkálván ti bennetek, ami kedves ő előtte a Jézus Krisztus által, akinek dicsőség

örökkön örökké. Ámen.

 jelenések: 21:3-8:
És hallék nagy szózatot, amely ezt mondja vala az égből: Ímé az Isten sátora az

emberekkel van, és velök lakozik, és azok az ő népei lesznek, és maga az Isten lesz

velök, az ő Istenök.
4
És az Isten eltöröl minden könyet az ő szemeikről; és a halál nem lesz többé; sem

gyász, sem kiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők elmúltak.
5
És monda az, aki a királyiszéken ül vala: Ímé mindent újjá teszek. És monda nékem:

Írd meg, mert e beszédek hívek és igazak.
6
És monda nékem: Meglett. Én vagyok az Alfa és az Omega, a kezdet és a vég. Én a

szomjazónak adok az élet vizének forrásából ingyen.
7
Aki győz, örökségül nyer mindent; és annak Istene leszek, és az fiam lesz nékem.
8
A gyáváknak pedig és hitetleneknek, és útálatosoknak és gyilkosoknak, és

paráznáknak és bűbájosoknak, és bálványimádóknak és minden hazugoknak,

azoknak része a tűzzel és kénkővel égő tóban lesz, ami a második halál.
 jelenések: 22:6-17:6
És monda nékem: E beszédek hívek és igazak: és az Úr, a szent próféták Istene

bocsátotta el az ő angyalát, hogy megmutassa az ő szolgáinak azokat, amiknek meg

kell lenni hamar.
7
Ímé eljövök hamar. Boldog, aki megtartja e könyv prófétálásának beszédeit.
8
És én János vagyok az, aki ezeket hallottam és láttam: és mikor hallottam és láttam,

leborulék az angyal lábai előtt, hogy őt imádjam, aki nékem ezeket megmutatta vala.
9
Az pedig monda nékem: Meglásd, ne tedd; mert szolgatársad vagyok néked, és a te

atyádfiainak a prófétáknak, és azoknak, akik megtartják e könyvnek beszédeit. Az

Istent imádd.
10
Azután monda nékem: Be ne pecsételd e könyv prófétálásának beszédeit, mert az

idő közel van.
11
Aki igazságtalan, legyen igazságtalan ezután is; és aki fertelmes, legyen fertelmes

ezután is; és aki igaz, legyen igaz ezután is; és aki szent, szenteltessék meg ezután

is.
12
És ímé hamar eljövök; és az én jutalmam velem van, hogy megfizessek mindenkinek,

amint az ő cselekedete lesz.
13
Én vagyok az Alfa és az Omega, a kezdet és a vég, az első és utolsó.
14
Boldogok, akik megtartják az ő parancsolatait, hogy joguk legyen az életnek fájához,

és bemehessenek a kapukon a városba.
15
De kinn maradnak az ebek és a bűbájosok, és a paráznák és a gyilkosok, és a

bálványimádók és mind aki szereti és szólja a hazugságot.
16
Én Jézus küldöttem az én angyalomat, hogy ezekről bizonyságot tegyen néktek a

gyülekezetekben. Én vagyok Dávidnak ama gyökere és ága: ama fényes és hajnali

csillag.
17
És a Lélek és a menyasszony ezt mondják: Jövel! És aki hallja, ezt mondja: Jövel! És

aki szomjúhozik, jőjjön el; és aki akarja, vegye az élet vizét ingyen.
 és ezzel zárom soraimat:
jelenések 22: 20-21:20
Ezt mondja, aki ezekről bizonyságot tesz: Bizony hamar eljövök. Ámen, bizony jövel

Uram Jézus!
21
A mi Urunk Jézus Krisztusnak kegyelme legyen mindnyájan ti veletek. Ámen.







 :ima02:
Üzenet módosítása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése