2012. november 22., csütörtök


AZ ÚR A SZÍVEKET :019: ÉS VESÉKET  VIZSGÁLJA!

jeremiás: 17: 7-18:
7
Áldott az a férfi, aki az Úrban bízik, és akinek bizodalma az Úr;
8
Mert olyanná lesz, mint a víz mellé ültetett fa, amely a folyó felé bocsátja gyökereit, és nem fél, ha hőség következik, és a levele zöld marad; és a száraz esztendőben nem retteg, sem a gyümölcsözéstől meg nem szűnik.
9
Csalárdabb a szív mindennél, és gonosz az; kicsoda ismerhetné azt?
10
Én, az Úr vagyok az, aki a szívet fürkészem és a veséket vizsgálom, hogy megfizessek kinek-kinek az ő útai szerint és cselekedeteinek gyümölcse szerint.
11
Mint a fogoly madár, mely fiakat gyűjt, melyeket nem ő költött, olyan, aki gazdagságot gyűjt, de nem igazán; az ő napjainak felén elhagyja azt, a halálakor pedig bolonddá lesz.
12
Óh dicsőség trónja, kezdettől fogva magasságos, szentségünknek helye.
13
Izráelnek reménysége, oh Uram! Akik elhagynak téged, mind megszégyenülnek! Akik elpártolnak tőlem, a porba iratnak be, mert elhagyták az élő vizeknek kútfejét, az Urat!
14
Gyógyíts meg engem Uram, hogy meggyógyuljak, szabadíts meg engem, hogy megszabaduljak, mert te vagy az én dicsekedésem!
15
Ímé, ők azt mondják nékem: Hol van az Úr szózata? Most jőjjön el!
16
De én nem siettem elhagyni a te útaidnak követését, sem gonosz napot nem kívántam, te tudod; ami ajkaimon jött ki, nyilvánvaló volt előtted.
17
Ne légy nékem rettentésemre: reménységem vagy te a háborúság napján!
18
Szégyenüljenek meg, akik üldöznek engem, de ne én szégyenüljek meg; ők rettegjenek és ne én rettegjek; hozz reájok háborúság napját, és kétszeres zúzással zúzd össze őket!
 Most fejtsük ki az igéket:

7
Áldott az a férfi, aki az Úrban bízik, és akinek bizodalma az Úr;

zsoltár: 125:1
Akik bíznak az Úrban, olyanok, mint a Sion hegye, amely meg nem inog, örökké megáll.

ézsaiás: 40: 31:
De akik az Úrban bíznak, erejök megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el!

8
Mert olyanná lesz, mint a víz mellé ültetett fa, amely a folyó felé bocsátja gyökereit, és nem fél, ha hőség következik, és a levele zöld marad; és a száraz esztendőben nem retteg, sem a gyümölcsözéstől meg nem szűnik.


Zsoltárok könyve » 1. fejezet
1
Boldog ember az, aki nem jár gonoszok tanácsán, bűnösök útján meg nem áll, és csúfolódók székében nem ül;
2
Hanem az Úr törvényében van gyönyörűsége, és az ő törvényéről gondolkodik éjjel és nappal.
3
És olyan lesz, mint a folyóvizek mellé ültetett fa, amely idejekorán megadja gyümölcsét, és levele nem hervad el; és minden munkájában jó szerencsés lészen.

9
Csalárdabb a szív mindennél, és gonosz az; kicsoda ismerhetné azt?
10
Én, az Úr vagyok az, aki a szívet fürkészem és a veséket vizsgálom, hogy megfizessek kinek-kinek az ő útai szerint és cselekedeteinek gyümölcse szerint.


zsoltár 7: 10:
Szünjék meg, kérlek, a gonoszok rosszasága és erősítsd meg az igazat; mert az igaz Isten vizsgálja meg a szíveket és veséket

11
Mint a fogoly madár, mely fiakat gyűjt, melyeket nem ő költött, olyan, aki gazdagságot gyűjt, de nem igazán; az ő napjainak felén elhagyja azt, a halálakor pedig bolonddá lesz.
12
Óh dicsőség trónja, kezdettől fogva magasságos, szentségünknek helye.
2 Kronika: 7. 16:
Most választottam és megszenteltem e házat, hogy az én nevem abban legyen mindörökké, és ott lesznek az én szemeim és az én szívem mindenkor.
zsoltár: 132.:11-18.
11
Hűséget esküdött az Úr Dávidnak, nem tér el attól: Ágyékod gyümölcsét ültetem székedbe;
12
Ha megtartják fiaid szövetségemet és bizonyságomat, amelyekre megtanítom őket, fiaik is mindörökké székedben ülnek.
13
Mert a Siont választotta ki az Úr, azt szerette meg magának lakhelyül:
14
Ez lesz nyugovóhelyem örökre; itt lakozom, mert ezt szeretem;
15
Eleséggel megáldom gazdagon, szegényeit jóltartom kenyérrel;
16
Papjait meg felruházom szabadítással, és vígan örvendeznek kegyeltjei.
17
Megnövesztem ott Dávidnak hatalmát, szövétneket szerzek az én felkentemnek.
18
Ellenségeire szégyent borítok, rajta pedig koronája ragyog.


14
Gyógyíts meg engem Uram, hogy meggyógyuljak, szabadíts meg engem, hogy megszabaduljak, mert te vagy az én dicsekedésem!
15
Ímé, ők azt mondják nékem: Hol van az Úr szózata? Most jőjjön el!

Ézsaiás: 5:18-24:
18
Jaj azoknak, akik a vétket hazugságnak kötelein vonszák, és a bűnt mint szekeret köteleken;
19
Akik ezt mondják: siessen és tegye hamar munkáját, hogy lássuk, s közelítsen és jőjjön el Izráel Szentjének tanácsa, hogy tudjuk meg.
20
Jaj azoknak, akik a gonoszt jónak mondják és a jót gonosznak; akik a sötétséget világossággá s a világosságot sötétséggé teszik, és teszik a keserűt édessé, s az édest keserűvé!
21
Jaj azoknak, akik magoknak bölcseknek látszanak, és eszesek önnön magok előtt!
22
Jaj azoknak, akik hősök borivásban és híresek részegítő ital vegyítésében;
23
Akik a gonoszt ajándékért igaznak mondják, és az igazak igazságát elfordítják tőlük:
24
Ezért, mint a polyvát megemészti a tűznek nyelve, és az égő széna összeomlik: gyökerök megrothad, virágjok mint a por elszáll, mert a seregek Urának törvényét megvetették, és Izráel szentjének beszédét megútálták.

16
De én nem siettem elhagyni a te útaidnak követését, sem gonosz napot nem kívántam, te tudod; ami ajkaimon jött ki, nyilvánvaló volt előtted.
17
Ne légy nékem rettentésemre: reménységem vagy te a háborúság napján!

 jeremiás: 16: 19-21:
19
Oh Uram, én erősségem, én bástyám és én menedékem a nyomorúság idején! Hozzád jőnek majd a nemzetek a föld határairól, és ezt mondják: Bizony hamis isteneket bírtak a mi atyáink és hiábavalókat, mert nincs köztük segíteni tudó.
20
Csinálhat-é az ember magának isteneket? Hiszen azok nem istenek!
21
Azért ímé, megismertetem velök ez úttal, megismertetem velök az én kezemet és hatalmamat, és megtudják, hogy az Úr az én nevem.

18
Szégyenüljenek meg, akik üldöznek engem, de ne én szégyenüljek meg; ők rettegjenek és ne én rettegjek; hozz reájok háborúság napját, és kétszeres zúzással zúzd össze őket!

zsoltár:35:4-9:

Szégyen, gyalázat érje azokat, akik lelkemet keresik; vettessenek hátra és piruljanak, akik vesztemet koholják.
5
Legyenek olyanok, mint a polyva a szél előtt; az Úrnak angyala verdesse őket.
6
Legyen útjok sötét, csuszamlós, s az Úrnak angyala kergesse őket.
7
Mert ok nélkül vetették elém titkon vont hálójokat, és ok nélkül ástak vermet az én lelkemnek.
8
Érje őt romlás váratlanul, fogja meg hálója, amelyet kivetett, essék belé a veszedelembe.
9
Az én lelkem pedig vigad majd az Úrban, örvendezve szabadításában.

 Ámen! :2smitten: :2smitten: :2smitten:
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Nem elérhető torokkarol

  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 63
  • Ország ahol élek: hu
    • Profil megtekintése
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Nem elérhető)
Re:Tanítások Isten Igéjéből
« Válasz #32 Dátum: Október 29, 2012, 10:07:50 »
valóban Ildikó aki hisz Isten egyszülött fiában és  betartja  az ő rendeléseit és parancsolatait az Győztes !  Krisztus által győztesek vagyunk ha:
Lukács Evangéliuma:8:13   És a kősziklán valók azok, akik, mikor hallják, örömmel veszik az ígét; de ezeknek nincs gyökerük, akik egy ideig hisznek, a kísértés idején pedig elszakadnak.
János Evangéliuma:1:12   Valakik pedig befogadák őt, hatalmat ada azoknak, hogy Isten fiaivá legyenek, azoknak, akik az ő nevében hisznek;
János Evangéliuma:3:18   Aki hiszen ő benne, el nem kárhozik; aki pedig nem hisz, immár elkárhozott, mivelhogy nem hitt az Isten egyszülött Fiának nevében.
János Evangéliuma:3:36   Aki hisz a Fiúban, örök élete van; aki pedig nem enged a Fiúnak, nem lát életet, hanem az Isten haragja marad rajta.

 :igen:

ezek az igék amit ha szem előtt tartjuk hogy mekkora jutalom vár ránk mert amint irva is van  hogy amit szem  nem látott:

I. Korintus levél:2:9   Hanem, amint meg van írva: Amiket szem nem látott, fül nem hallott és embernek szíve meg se gondolt, amiket Isten készített az őt szeretőknek.


Jelenések könyve:2:26   És aki győz, és aki mindvégig megőrzi az én cselekedeteimet, annak hatalmat adok a pogányokon;
Jelenések könyve:3:5   Aki győz, az fehér ruhákba öltözik; és nem törlöm ki annak nevét az élet könyvéből, és vallást teszek annak nevéről az én Atyám előtt és az ő angyalai előtt. :044:
Üzenet módosítása
Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm.

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 2048
  • Ország ahol élek: hu
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:Tanítások Isten Igéjéből
« Válasz #31 Dátum: Október 27, 2012, 17:04:23 »

GYŐZNI AKARUNK!
 :019:


77 zsoltár:14-15:
14
Oh Isten, a te utad szentséges; kicsoda olyan nagy Isten, mint az Isten?
15
Te vagy az Isten, aki csodát mívelsz; megmutattad a népek között a te hatalmadat.

 valóban Isten a Mindenható! Ő az Örökkévaló:
Jelenések könyve:1:8   Én vagyok az Alfa és az Omega, kezdet és vég, ezt mondja az Úr, aki van és aki vala és aki eljövendő, a Mindenható!

és nagyon jó dolog vele élni , vele járni :
Zsoltárok könyve:91:1:Aki a Felségesnek rejtekében lakozik, a Mindenhatónak árnyékában nyugoszik az.

 És örökkévaló Ő Szent!ezért legyünk mik is szentek:

Mózes III. könyve:11:44   Mert én, az Úr, vagyok a ti Istenetek; szenteljétek meg azért magatokat, és szentek legyetek, mert én szent vagyok
Mózes III. könyve:19:2   Szólj Izráel fiainak egész gyülekezetéhez, és mondd nékik: Szentek legyetek, mert én az Úr, a ti Istenetek szent vagyok.
Mózes III. könyve:20:7   Szenteljétek meg azért magatokat, és szentek legyetek, mert én, az Úr, vagyok a ti Istenetek.
Mózes III. könyve:20:26   És legyetek nékem szentek, mert én, az Úr, szent vagyok, aki kiválasztottalak titeket a népek közül, hogy enyéim legyetek.
 a kérdés viszont hogyan lehetünk szentek?
 a választ az Igében találjuk meg:
János Evangéliuma:17:17   Szenteld meg őket a te igazságoddal: A te ígéd igazság.

és amint tudjuk az Ige : Jézus Krisztus:
 János: 1: 1-4:
Kezdetben vala az Íge, és az Íge vala az Istennél, és Isten vala az Íge.
2
Ez kezdetben az Istennél vala.
3
Minden ő általa lett és nála nélkül semmi sem lett, ami lett.
4
Ő benne vala az élet, és az élet vala az emberek világossága;
János Evangéliuma:1:1   Kezdetben vala az Íge, és az Íge vala az Istennél, és Isten vala az Íge.
 szóval az Ige  megtanit mindenre amire eszükségünk van, de ahoz meg kell ismerni Őt!:
Hóseás könyve:6:3   Ismerjük hát el, törekedjünk megismerni az Urat. Az ő kijövetele bizonyos, mint a hajnal, és eljő hozzánk, mint az eső, mint a késői eső, amely megáztatja a földet.

jános: 17:3:

Az pedig az örök élet, hogy megismerjenek téged, az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél, a Jézus Krisztust!

 Ő hatalmas:

Jób könyve:36:5   Ímé, az Isten hatalmas, még sem vet meg semmit; hatalmas az ő lelkének ereje.
Zsoltárok könyve:147:5   Nagy a mi Urunk és igen hatalmas, s bölcseségének nincsen határa.
 az Isten tehát hatalmas és kegyelmes
 :II. Korintus levél:9:8   Az Isten pedig hatalmas arra, hogy rátok árassza minden kegyelmét; hogy mindenben, mindenkor teljes elégségtek lévén, minden jótéteményre bőségben legyetek,
 az Ő kegyelméből  és szeretetéből megajándékozott minket! a LEGNAGYOBB AJÁNDÉK AMIT KAPHATUNK: NÁZÁRETI JÉZUS KRISZTUS,ISTEN FIA:

János Evangéliuma:3:16   Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.

I. János levél:5:20   De tudjuk azt is, hogy az Isten Fia eljött, és értelmet adott nékünk arra, hogy megismerjük az igazat, és hogy mi az igazban, az ő Fiában, a Jézus Krisztusban vagyunk. Ez az igaz Isten és az örök élet.
Róma levél:6:22   Most pedig, minekutána felszabadultatok a bűn alól, szolgáivá lettetek pedig az Istennek: megvan a gyümölcsötök a megszenteltetésre, a vége pedig örök élet.
I. János levél:2:25   És az az ígéret, amelyet ő ígért nékünk: az örök élet.

János Evangéliuma:17:3   Az pedig az örök élet, hogy megismerjenek téged, az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél, a Jézus Krisztust.

,és Ő a csodák Istene is !
Zsoltárok könyve:136:4   Aki nagy csodákat művel egyedül; mert örökkévaló az ő kegyelme!
 sok csodákról olvasunk a bibliába , de  ha  azokat mind  felsorolnám ide  ...


Dániel könyve:6:27   Aki megment és megszabadít, jeleket és csodákat cselekszik mennyen és földön;...

. nála minden lehetséges!


Máté Evangéliuma:19:26   Jézus pedig rájuk tekintvén, monda nékik: Embereknél ez lehetetlen, de Istennél minden lehetséges.
Márk Evangéliuma:9:23   Jézus pedig monda néki: Ha hiheted azt, minden lehetséges a hívőnek.
Márk Evangéliuma:10:27   Jézus pedig rájuk tekintvén, monda: Az embereknél lehetetlen, de nem az Istennél; mert az Istennél minden lehetséges.
Márk Evangéliuma:14:36   És monda: Abba, Atyám! Minden lehetséges néked....
és minden lehetséges annak is aki hisz: mert mik hiszünk Isten fiában :
I. János levél:5:5   Ki az, aki legyőzi a világot, ha nem az, aki hiszi, hogy Jézus az Isten Fia?!
I. János levél:5:10   Aki hisz az Isten Fiában, bizonyságtétele van önmagában. Aki nem hisz az Istennek, hazuggá tette őt; mert nem hitt abban a bizonyságtételben, amelylyel bizonyságot tett Isten az ő Fiáról.
I. János levél:5:13   Ezeket írtam néktek, akik hisztek az Isten Fiának nevében, hogy tudjátok meg, hogy örök életetek van, és hogy higyjetek az Isten Fiának nevében.

jános Evangéliuma:11:25   Monda néki Jézus: Én vagyok a feltámadás és az élet: aki hisz én bennem, ha meghal is, él;

Márk Evangéliuma:16:16   Aki hiszen és megkeresztelkedik, idvezül; aki pedig nem hiszen, elkárhozik

jános Evangéliuma:5:24   Bizony, bizony mondom néktek, hogy aki az én beszédemet hallja és hisz annak, aki engem elbocsátott, örök élete van; és nem megy a kárhozatra, hanem általment a halálból az életre.
János Evangéliuma:6:35   Jézus pedig monda nékik: Én vagyok az életnek ama kenyere; aki hozzám jő, semmiképpen meg nem éhezik, és aki hisz bennem, meg nem szomjúhozik soha.
János Evangéliuma:6:40   Az pedig annak az akarata, aki elküldött engem, hogy mindaz, aki látja a Fiút és hisz ő benne, örök élete legyen; és én feltámasszam azt azt utolsó napon.
János Evangéliuma:6:47   Bizony, bizony mondom néktek: Aki én bennem hisz, örök élete van annak
János Evangéliuma:7:38   Aki hisz én bennem, amint az írás mondotta, élő víznek folyamai ömlenek annak belsejéből. 
 és csodálatos ez az igéret!
Jelenések könyve:21:7   Aki győz, örökségül nyer mindent; és annak Istene leszek, és az fiam lesz nékem.
jelenések:3:11-12:Ímé eljövök hamar: tartsd meg ami nálad van, hogy senki el ne vegye a te koronádat.
12
Aki győz, oszloppá teszem azt az én Istenemnek templomában, és többé onnét ki nem jő; és felírom ő reá az én Istenemnek nevét, és az én Istenem városának nevét, az új Jeruzsálemét, amely az égből száll alá az én Istenemtől, és az én új nevemet.


nekünk bizony gyözni kell mert győzteseknek hivott el az Isten:
jelenések könyve:2:7   Akinek van füle, hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek. A győzedelmesnek enni adok az élet fájáról, amely az Isten paradicsomának közepette van.
Jelenések könyve:2:11   Akinek van füle, hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek. Aki győz, annak nem árt a második halál.
Jelenések könyve:2:17   Akinek van füle hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek. A győzedelmesnek enni adok az elrejtett mannából, és adok annak fehér kövecskét, és a kövecskén új írott nevet, amelyet senki nem tud, csak az, aki kapja.
Jelenések könyve:3:21   Aki győz, megadom annak, hogy az én királyiszékembe űljön velem, amint én is győztem és ültem az én Atyámmal az ő királyiszékében.
Jelenések könyve:21:7   Aki győz, örökségül nyer mindent; és annak Istene leszek, és az fiam lesz nékem.


 jelenések: 22: 20-12:Ezt mondja, aki ezekről bizonyságot tesz: Bizony hamar eljövök. Ámen, bizony jövel Uram Jézus!
21
A mi Urunk Jézus Krisztusnak kegyelme legyen mindnyájan ti veletek. Ámen!!! :ima02: :ima05: :ima06: :016:
Üzenet módosítása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése