2013. január 24., csütörtök

Adj hálát Istennek minden nap!
A hálaadásról  sokat olvasunk az Igében:

Zsoltárok könyve:69:31   Dicsérem az Istennek nevét énekkel, és magasztalom hálaadással.


 :ima05: :ima02: :ima06:

Kolosse levél:4:2   Az imádságban állhatatosak legyetek, vigyázván abban hálaadással;

 fontos hogy legyen hálás  a szívünk! mert minden amit kaptunk Istentől , ingyen kegyelemből kaptuk , semmit sem érdemből, 
 nekem nagyon hálás a szívem , mert bár sok harc és sok nyomorúság van az életünkben , tudom hogy van Valaki a Világ Mindenség Teremtője aki mellettem  van megsegít , megoltalmaz , megerősít, 

Zsoltárok könyve:91:15   Segítségül hív engem, ezért meghallgatom őt; vele vagyok háborúságában: megmentem és megdicsőítem őt.


 ezért én is Hálaadással tárom a kívánságaimat Isten elé:


Filippi levél:4:6-7:   Semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgéstekben minden alkalommal hálaadással tárjátok fel kívánságaitokat az Isten előtt
7.És az Istennek békessége, mely minden értelmet felül halad, meg fogja őrizni szíveiteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban
.

 de fontosnak tartom azért hogy az ember társainkért is  imádkozunk , legyünk hálásak értök , hordozuk őket imában Isten előtt:


I. Timóteus levél:2:1   Intelek azért mindenek előtt, hogy tartassanak könyörgések, imádságok, esedezések, hálaadások minden emberekért,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése