2013. február 5., kedd

ISTEN VÁLASZAI

 :igen:
ISTENNEK MINDENRE VAN VÁLASZA!

 Biztos lehetsz abban, hogy Isten szeret téged, és Mennyei 

Atyádként fog gondoskodni rólad. 
Isten válaszai: 
Minden negatív dolog esetén azt kell mondanunk magunknak, hogy 

Istennek van mindenre egy pozitív válasza. 

Azt mondod: Ez lehetetlen. 
Isten válasza: Minden lehetséges.
 Lukács 18,27 :Ő pedig monda: Ami embereknél lehetetlen, lehetséges 

az Istennél.
Azt mondod: Túl fáradt vagyok. 
Isten válasza: Nyugalmat adok neked.
 Máté 11,28-30:
Jőjjetek én hozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és 

megterheltettetek, és én megnyugosztlak titeket.
29
Vegyétek föl magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy én 

szelid és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek.
30
Mert az én igám gyönyörűséges, és az én terhem könnyű. 
Azt mondod: Senki sem szeret igazán. 
Isten válasza: Én szeretlek. János 3,16:Mert úgy szerette Isten e világot, 

hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne 

vesszen, hanem örök élete legyen.
 János 13,34:
Új parancsolatot adok néktek, hogy egymást szeressétek; amint én 

szerettelek titeket, úgy szeressétek ti is egymást
Azt mondod: Nem tudom tovább folytatni. 
Isten válasza: Az én kegyelmem elég ehhez. 2 Kor. 12,9:Egynek hit 

ugyanazon Lélek által; másnak pedig gyógyítás ajándékai azon egy 

Lélek által;
Zsolt. 91,15:Segítségül hív engem, ezért meghallgatom őt; vele vagyok 

háborúságában: megmentem és megdicsőítem őt. 
Isten válasza: Vezetni fogom lépteidet. Péld. 3,5-6:Bizodalmad legyen az 

Úrban teljes elmédből; a magad értelmére pedig ne támaszkodjál.
6
Minden te útaidban megismerd őt; akkor ő igazgatja a te útaidat.
Azt mondod: Nem tudom a dolgokat megvalósítani. 
Azt mondod: Nem tudom megcsinálni. 
Isten válasza: Mindent meg tudsz csinálni. Fil. 4,13:3
Mindenre van erőm a Krisztusban, aki engem megerősít. 
Azt mondod: Nem vagyok képes. 
Isten válasza: Én képes vagyok. 2 Kor. 9,8:Az Isten pedig hatalmas arra, 

hogy rátok árassza minden kegyelmét; hogy mindenben, mindenkor 

teljes elégségtek lévén, minden jótéteményre bőségben legyetek,
Azt mondod: Nem éri meg. 
Isten válasza: Miattam megéri. Róma 8,28:
Tudjuk pedig, hogy azoknak, akik Istent szeretik, minden javokra van, 

mint akik az ő végzése szerint hivatalosak.
Azt mondod: Nem tudok megbocsátani magamnak. 
Isten válasza: Én megbocsátok neked. 1 János 1,9:Ha megvalljuk 

bűneinket, hű és igaz, hogy megbocsássa bűneinket és megtisztítson 

minket minden hamisságtól Róma 8,1: Nincsen azért immár semmi 

kárhoztatásuk azoknak, akik Krisztus Jézusban vannak, kik nem test 

szerint járnak, hanem Lélek szerint.
Azt mondod: Nem tudom megvalósítani. 
Isten válasza: Betöltöm minden szükségedet. Fil. 4,19:Az én Istenem 

pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az Ő gazdagsága szerint 

dicsőségesen a Krisztus Jézusban
Azt mondod: Félek. 
Isten válasza: Nem a félelem szellemét adtam neked. 2 Tim. 1,7 :Mert 

nem félelemnek lelkét adott nékünk az Isten; hanem erőnek és 

szeretetnek és józanságnak lelkét
Azt mondod: Mindig aggódom és reményvesztett vagyok. 
Isten válasza: Vesd minden gondodat RÁM. 1 Péter 5,7:Minden 

gondotokat ő reá vessétek, mert néki gondja van reátok
Azt mondod: Nincs elég hitem. 
Isten válasza: Mindenkinek adok hitet a saját mértéke szerint. Róma 
12,3:Mert a nékem adott kegyelem által mondom mindenkinek 

közöttetek, hogy feljebb ne bölcselkedjék, mint ahogy kell bölcselkedni; 

hanem józanon bölcselkedjék, amint az Isten adta kinek-kinek a hit 

mértékét.
Azt mondod: Nem vagyok elég okos. 
Isten válasza: Bölcsességet adok neked. Péld. 2,6:Mert az Úr ád 

bölcseséget, az ő szájából tudomány és értelem származik. 1 Kor. 

1,30:Tőle vagytok pedig ti a Krisztus Jézusban, ki bölcseségül lőn 

nékünk Istentől, és igazságul, szentségül és váltságul:
Azt mondod: Egyedül érzem magam. 
Isten válasza: Sosem foglak egyedül hagyni, vagy elhagyni téged. Zsid. 
13,5:Nem hagylak el, sem el nem távozom tőled.. 
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése